Following a review of 44 studies, researchers at Loyola University Chicago Strick School of Medicine, headed by Michael Collins, Ph.D., have found that a moderate amount of alcohol is good for you and can reduce your risk of cognitive decline and Alzheimer's disease.
There has been a lot of ...
- Font size
- Email This
- Bookmark
- Thank you for your input
- Save
- RSS
- Report Abuse













I follow the blood type diet and coffee and wine are actually good for blood type A, but not for blood type O..I wish these researchers would begin to use blood types for these studies so that everyone of every blood type doesn't start drinking more coffee and more wine..which may end up being harmful to them.